Radiologiniai atvejai

Pasidalinkite sutiktais įdomiais radiologiniais atvejais ir mintimis apie radinius kolegų pateiktuose radiologiniuose vaizduose.

Visas turinys šioje svetainėje pateikiamas mokymosi tikslais ir yra skirtas sveikatos profesionalams.

Čiurnos rentgenografija

Įkėlė RVUL @ 2014-04-09 18:18:14

35 m. moteris pakreipė koją. Ar viskas gerai su kulnakauliu?

Mįslingas kelis

Įkėlė Jonas & Vytautas @ 2014-04-09 16:58:54

50 . vyras ėjo ir kryptelėjo koją.

II pirštas

Įkėlė Jonas @ 2014-04-09 14:17:52

65 m. pacientas. II pirštą (ties PIP) apkandžiojo savas katinas. Pokyčiai po 1 mėnesio.

Stress lūžis

Įkėlė Rokas @ 2014-04-09 11:17:29

Pacientė gimusi 1989 m. Staiga atsirado skausmas apatiniame blauzdos trečdalyje. Traumos nepažymi.
1 ir 2 rentgenogramos atliktos prieš metus.
3 rentgenograma atlikta prieš mėnesį. Matoma ryški lūžio linija dešiniojo šeivikaulio distaliniame gale ir linija blauzdikaulio diafizės distaliniame trečdalyje.

Apžvalginė dubens rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-04-07 13:24:59

91 m. moteris. Krūtinės ląstos sumušimas. Papildomas šešėlis mažajame dubenyje - apkalkėjusi gimdos mioma, koprolitas ar kt.?

Spina bifida kakle?

Įkėlė Vytautas @ 2014-04-03 18:09:26

Vyras. Rusas. 50m. Traumos priežastis neaški.

Krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-04-03 17:52:37

Pacientas labai stambus. Atlikta krūtinės ląstos rentgenograma po CVK pastatymo. Ryte atliktas pilvo KT - apimtose pleuros dalyse skysčio nematyti. Ar tikėtinas pneumotoraksas dešinėje?

Pilvo apžvalginė rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-04-02 17:59:20

Svetimkūnis.. Tirtas dėl žarnų nepraeinamumo ir laisvo oro pilvaplėvės ertmėje.

Lužis per kaulinę cistą

Įkėlė Ieva @ 2014-04-02 14:23:33

,

Chondrosakroma

Įkėlė Rokas @ 2014-03-27 08:59:47

Chondrosarkoma

L5 slankstelio dalinė sakralizacija

Įkėlė Rokas @ 2014-03-26 11:48:12

L5 slankstelio dalinė sakralizacija, kairėje suaugusios skersinės ataugos

Aseptinė šlaunikaulio medialinio gumburo nekrozė

Įkėlė Rokas @ 2014-03-26 11:46:58

Aseptinė šlaunikaulio medialinio gumburo nekrozė

Navikas? Tbc? + laisvas oras pilve

Įkėlė Rokas @ 2014-03-26 06:46:32

Navikas? Tbc? + laisvas oras pilve.
Pacientas kreipėsi dėl dusulio.

Stuburo rotacijos pavyzdys

Įkėlė Vytautas @ 2014-03-25 11:37:44

Skundžiasi galvos svaigimu, skauda juosmenį, tirpsta kairė koja, ją skauda, tirpsta rankos, pakilęs kraujospūdis.

Neurologiškai sąmoninga , astenizuota, orientuota, kalba prasmingai.
CBN: n.y. Pati persėda nuo vežimėlio, galūnes judina. Aiškių šaknelinių jutimų sutrikimų nenurodo, kiek hipestezija nepastoviai polineuritinio tipo.
Sausgyslinai refl difuziškai žemi. Osteoartrozė plaštakų ir pėdų sąnariuose.
Babinskio s. nėra. Lasego s. +- kairėje .

Juosmens fiziologinė lordozė išlyginta, išreikšta skoliozė į dešinę pusę, torzija.
Slankstelių kaulinė struktūra difuziškai išretėjusi.
Susiaurėję tarpslanksteliniai diskai, subchondrinė dengiamųjų plokštelių sklerozė, priekiniai, šoniniai ir užpakaliniai (į stuburo kanalą) osteofitai slanksteliuose.
Degeneraciniai tarpslankstelinių sąnarių pakitimai.

Diafragminė išvarža

Įkėlė Rokas @ 2014-03-24 11:34:56

Skrandis, storosios žarnos skersinė dalis krūtinės ląstoje

svetimkūnis pėdoje

Įkėlė Rokas @ 2014-03-21 11:02:07

Pacientas užlipo ant kriauklės / koralo (tiksliai nežino).
Radiologinio tyrimo metu svetimkūnio nerasta, tačiau pašalinus eksperimentiškai rentgenu tirti fragmentai.

kerley?

Įkėlė Vytautas @ 2014-03-20 17:11:04

4 dienas vartojo alkoholinius gėrimus. Pajuto rimto sutrikimus.
Karkalų neišklausoma.

Kerley linijios?

Įkėlė Vytautas @ 2014-03-20 17:09:42

4 dienas vartojo alkoholinius gėrimus. Pajuto rimto sutrikimus.
Karkalų neišklausoma.

Kerley linijios?

Pneumonija

Įkėlė Vytautas @ 2014-03-20 16:46:39

pries 5 dienas pradejo skaudeti kairią krūtinės pusę. Kosti, karščiuoja, dūsta.

Help

Įkėlė Vytautas @ 2014-03-20 15:28:25

a

Peda desine

Įkėlė Jonas & Vytautas @ 2014-03-20 14:21:28

Kam tu padarei sita lauka privaloma????

Anamneze: skauda koja, iskrito is lovos

Unknown | UnixNah in

Įkėlė Biea @ 2014-03-20 08:46:56

Unknown | UnixNah ini dia yang saya suka, begini mas IS seyluemnba saya mohon maaf, yah..mas IS tau saya suka blak-blakan. Bagi sahabat juga kalu ada yang menentang komentar saya juga ga apa-apa.Begini saya benci, dan itu ada narablog yang memang saya benci blognya BLOGERNAS' seyluemnba saya salut karena dia tidak membawa judul itu terlalu dalam tentang agama setelah saya telusuri makin parah!!!!Tapi banyak kata orang itu pemahaman, tapi bukan begitu caranya! kalu dia memang seorang atheis akuilah dia seorang atheis tidak perlu menghina agama lain lewat judul, dan setelah dibaca sebenarnya memang sebuah pemahaman. Seharusnya narablog tersebut, sadar bahwa dia menulis di media web yaitu media yang menyampaikan informasi.Kalu dia membantah dia menulis hanya untuk diri sendiri, ITU BOHONG SAYA GA BISA DI BODOHI.Karena dia mensubmit di lintas berita bahkan di blognya mas doyok sampai mas doyok posting.Adik saya sudah di beritahu tentang blog tersebut sayangnya dia memakai blogspot susah di tembus. kalu pakai directory ane ama adik ane mau ancurin tuh blog.ANE INJEK ANE REMES-REMES ANE BUANG KE KALI! Firefox 3.6.13 | Windows XP, ha..ha sabar mas minum es dawet dulu neh memang untuk membaca artikel dari blogernas harus ada energi ekstra,dan ujungnya lelah serta emosi..padahal tujuan ngeblog untuk sharing dan sedikit hepy,kalau ujung2nya bikin capek yang mending kita tinggalin aja nggak usah di baca dan saya melihat juga ada sedikit tedensi dari blogernas untuk meraih traffic via judul yang membakar,tapi sang author tidak faham jika audience dunia maya berasal dari berbagai kalangan Firefox 3.6.13 | Windows XP, setuju dengan Mas Wid. Take it or leave it. Ngga semua blog harus kita telan. Toh otak kita juga butuh nutrisi. Kalau isinya bisa meracuni, ah, terpaksa logika dimainkan :) Google Chrome 8.0.552.224 | Windows 7, Menurut saya kalau mau koment langsung aja di blognya EA bro, ngapain diributin diblognya orang???iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, komen bang hendro di atas kan masih berkaitan dengan judul, terutama judul-judul yang ada di blogernas. Setidaknya memancing saya untuk beropini juga mengenai blogernas. Firefox 3.6 | Windows XP,Udah ratusan kali saya komen di sana, sepertinya adminnya sudah jenuh dan saya juga sudah jenuh. Biarkan di sini saya komen saya pingin tau tanggapan dia.Pada intinya saya ga suka blog yang mempermainkan judul tentang agama. Mohon maaf kalu anda beragama lain, tapi saya beragama ISLAM.iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, sebagian besar protes pengunjung kan langsung dibalas lewat posting bang. Jadi tidak selalu ditanggapin secara langsung via kolom komentar. Saya lihat Bung EA sudah merespon semua komentar miring lewat tulisan-tulisan klarifikasi atau penjelasan kenapa ia melakukan itu.iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, wah, kayaknya benci banget ama blogernas. Kalau saya adem-adem aja Bang. Kita boleh benci dengan suatu blog atau situs, tapi jangan sampai menghancurkannya dengan hacking segala. Jangan sampailah. Kenapa tidak dengan pemikiran saja. Kita tulis topik yang sama di blog sendiri untuk mengimbangi tulisan-tulisan di blog yang kita benci tersebut. Lalu biarkan pembaca yang merespon atau menentukan sikap dan pilihannya masing-masing.Pemikiran dihadapi dengan pemikiran. Begitu yang lebih elegan.Soal judul-judul di blogernas, ada sebagian yang saya lihat cuma mengulang-ngulang yang sudah pernah ditulis atau dibahas. Sebagian terkesan agak dipaksakan hanya agar diklik. Padahal isinya agak kurang sinkron. Tapi setelah membaca isinya, sebenarnya tidak ada yang salah (kalau bagi saya sih).Secara pribadi, konten-konten agama di blogernas bagi saya memberi pemahaman dan pencerahan baru. Esensi kritikannya sebenarnya bukan pada Islam sebagai agama. Namun lebih kepada pemahaman mayoritas/sebagian umat Islam yang cenderung terlalu tesktual, dangkal, dan naif. Sebagian kritikannya lagi lebih tertuju pada sebagian ajaran Islam (terutama sebagian ayat AlQuran) yang terkesan tidak relevan lagi dengan kondisi sekarang. Bukan salah AlQurannya atau salah Tuhan. Toh, sebagian ayat tersebut kan diturunkan pada kondisi zaman yang jauh berbeda dengan sekarang.Jadi, yang merasa blogernas menghina agama orang lain (Islam) mungkin terlalu terpaku pada judul dan gaya penyampaiannya saja. Padahal kalau saya baca isi-isi tulisannya, sebenarnya bukan bermaksud begitu.Yang menjadi masalah kan beragamnya latar belakang dan tingkat intelektual para pembaca blognya. Tidak semua mampu memahami dan menangkap secara benar apa yang tersirat di balik tulisan-tulisannya.Masalah atheis atau bukan, saya rasa itu tidak penting. Makna beragama bagi saya ialah menjalani hidup ini sebagai manusia yang penuh berkah bagi lingkungan. Agama hanya jalan atau sarana untuk memanusiakan manusia. Agama bukan hakikat. Firefox 3.6 | Windows XP,Mohon maaf nih mas IS saya mau bertanya sama mas IS. Jika mas is di suruh sama guru ngaji mas IS untuk membacakan surah Al-fatihah apa yang mas IS baca?Yang pastinya surah Al-fatihah bukan Al-baqarah.Kalu saya ga akan tinggal diam kalu ada yang mempermainkan judul dengan menyangkutkan agama saya.Mohon maaf mas IS pengetahuan agama saya cetek, tapi Insya ALLAH selama itu benar akan saya perjuangkan. Karena saya ISLAM.Mas IS beragama ISLAM juga kan?Saya komen seperti ini sudah saya saring dan pikirkan, karena saya sudah konsultasi juga tentang hal itu dengan guru ngaji saya. Dan beliau juga membaca blognya si gila ERIANTO ANAS'iskandaria Chromium 8.0.552.224 | Ubuntu 10.10, pertanyaan pertamanya gak perlu saya jawab kan bang? Kalau agama, ya, agama saya Islam. Saya sudah membaca sekitar ratusan buku Islam (dari beragam topik). Mulai soal akidah, syariat, fikih, muamalah, tasawuf, dan beberapa lagi. Kalau ada yang menasehati soal agama, Insya Allah saya sudah mengerti dan memahami apa yang dinasehatkan.Saya dulu juga suka mengikuti ceramah dan kajian agama. Juga tergolong ahli ibadah dan bahkan suka menceramahi orang. Di mata saya, yang tidak sealim saya atau yang tidak punya pemahaman seperti saya adalah sesat dan calon penghuni neraka.Saya sudah mulai mendalami Islam semenjak SMP. Awalnya saya juga fanatik dengan Islam. Sama kayak mas Hendro. Kalau ada yang terkesan menghina Islam atau mengolok-oloknya, saya pasti marah.Lambat laun batin saya bergejolak dan jiwa saya mulai berontak terhadap pemahaman-pemahaman Islam yang seyluemnba saya yakini. Akhirnya saya sampai pada suatu kondisi batin yang memberi saya pencerahan baru.Yach, bagi saya, Islam atau agama bukanlah sesuatu yang demikian sakral dan harus saya perjuangkan atau bela mati-matian. Bagi saya sekarang, yang penting saya bisa mengamalkan nilai-nilai universal ajaran Islam dalam kehidupan sehari-hari. Saya tidak akan mudah menilai orang itu sesat atau menyesatkan. Saya tidak akan mudah menilai seseorang itu calon penghuni neraka atau akan dimurkai oleh Allah, cuma karena ia tidak solat atau malas beribadah secara formal.Tidak ada yang tahu apa yang membuat Allah ridlo. Bisa saja sebuah perbuatan sepele membuat seseorang diridloi oleh Allah.Soal mempermainkan judul yang berkaitan dengan agama, jika yang dimaksud adalah sebagian umatnya atau sebagian ajarannya, saya rasa tidak ada masalah. Toh kita harus membaca isinya agar paham danBagaimanapun juga judul hanyalah kulit. Yang penting esensi (isinya).Namun saya setuju jika sebaiknya memilih judul yang paling tepat dan tidak terkesan menggeneralisir sesuatu.Oya, menurut bang Hendro, kalau saya diam saja dengan judul-judul yang mempermainkan agama , apakah saya berdosa dan dianggap tidak mencintai Islam?Ah, lagi-lagi masalah dosa dan klaim kecintaan kalau begitu. Atau bisa jadi karena kita terlalu takut citra agama kita jadi jelek di mata pemeluk agama lain. Kalau begitu masuk akal sih.Namun sebenarnya tulisan-tulisan di blogernas kan untuk mengkritisi pemahaman sebagian umat Islam dan mengkritisi kembali penafsiran sebagian ayat-ayat AlQuran. Saya rasa itu konteksnya.Padly Google Chrome 9.0.597.44 | Windows XPMau nanya Maksud nilai-nilai Islam secara universal tuh gimana ya? Mohon pencerahan iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | GNU/Linux, ini pertanyaan buat ngetes atau memang karena ingin tahu mas? hahaha. Kayaknya mas Fadly udah tahu deh jawabannya. Kalau saya jawab pun, mungkin nanti dianggap klise. Nilai-nilai universal itu ada di agama apa pun dan sebenarnya sudah tertanam di hati nurani masing-masing manusia.Namun masalahnya, dalam perkembangan hidupnya, manusia tersebut akan bersinggungan dengan linkungan sekitar yang sedikit banyak akan mempengaruhi cara berpikir, cara menilai sesuatu, cara menyikapi sesuatu, dsb.Buku-buku yang dibaca, ceramah agama yang sering didengar, kata guru agama, kata ustad idola, kata guru ngaji, kata ulama yang dianggap sebagai panutan, dan sebagainya akan semakin membentuk pola pikir atau cara pandang manusia tersebut.Jika positif, nilai universal agama pasti akan dipraktekkan secara otomatis atau bahkan tidak disadari. Jika negatif, nilai-nilai tersebut bisa kabur/bias akhirnya dan tertutupi oleh bungkus ajaran agama yang tampak indah atau mulia.Sementara itu saja penjelasan saya. Kalau saya jawab secara jelas, ntar ada yang menilai klise dan basi. Berbau barat lah. Ciri orang-orang Liberal lah, dan tudingan sejenisnya.Maaf, bukan bermaksud menyindir mas Fadly.Padly Google Chrome 9.0.597.44 | Windows XPSepertinya aku belum menemukan jawaban yang pas ;)Atau salah orang mungkin ya? :PTapi ada yang menarik pada komentar Mas Is di atas Buku-buku yang dibaca, ceramah agama yang sering didengar, kata guru agama, kata ustad idola, kata guru ngaji, kata ulama yang dianggap sebagai panutan, dan sebagainya akan semakin membentuk pola pikir atau cara pandang manusia tersebut.Kalau aku sih berprinsip seperti apa yang dikatakan Umar bin Khattab aja Undzur maa qoola wa laa tandzur maa qoola'. Jadi tidak fanatik terhadap personalnya.Tapi ngomong-ngomong masalah fanatik, aku malah bingung dengan orang-orang Zendiq/barat dan Yahudi. Mereka mengatakan ada penganut Islam yang fanatik/radikal, tapi menurutku, mereka sendiri juga fanatik terhadap ajaran yang mereka terima dari oknum semacam Paulus bagi penganut Kristen, dan Yahudi yang sangat membangga-banggakan ras mereka (bahwa merekalah ras pilihan Tuhan, selain dari ras yahudi semuanya adalah sama seperti binatang Goyyim' dalam bahasa mereka- )Apa ini semacam standart ganda? Mereka boleh fanatik, sementara umat Islam tidak boleh?iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, hehehe. Kalau fanatik model Yahudi yang sering membangga-banggakan ras mereka saya juga tidak setuju. Tapi harus saya akui bahwa mereka cerdas-cerdas dan banyak melahirkan/menciptakan teknologi yang bermanfaat bagi kehidupan manusia. Salah satunya yang sering kita gunakan, yaitu komputer dan berbagai aplikasi serta perangkat di bidang teknologi informasi.Kalau bagi saya, masalahnya ialah pada membanggakan kaum sendiri dan merendahkan kaum lainnya. Sebutan fanatik hanya saya tujukan pada seseorang yang terlalu membanggakan kaum, agama, suku, maupun golongannnya. Termasuk yang mati-matian membelanya serta ngotot dengan pemahaman yang diakuinya sebagai kebenaran mutlak (sehingga akhirnya cenderung memaksakan pemahaman tersebut pada orang lain yang kurang sepaham).Itulah hakikat fanatik bagi saya.Membanggakan diri atau kaum (termasuk agama) sih boleh-boleh saja, asalkan realistis dan objektif. Jadi bukan sekedar klaim isapan jempol. Bukan pula sekedar termakan cerita-cerita kejayaan masa lampau atau apa yang tertulis di kitab suci.Sementara itu dulu mas.Padly Google Chrome 9.0.597.44 | Windows XPOia Satu lagi, secara umum aku tidak ada masalah dengan Blogernas. Tapi satu yang aku tidak senang Banyak para komentator pengecut di sana dengan banyaknya komentar anonim/menyertakan nama, tapi tidak bisa di klik - Firefox 3.6.13 | Windows XP, aku gak melok-melok wes iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, mungkin mereka bukan kalangan blogger. Kemungkinan lain memang sengaja menyembunyikan identitas dirinya. Jadi ada 2 kemungkinan tuh :P Internet Explorer 6.0 | Windows XP, Nope Mungkin ada baiknya bang hendro sedikit belajar mengenai filsafat & dialektika. Ilmu filsafat tidak dapat dijabarkan dengan algoritma pemrograman, secanggih apapun bahasanya, sepintar apapun programmernya.Saran saya, coba lihat tajuknya, baca kembali tulisannya, pahami makna di balik bahasanya. Saya tidak melihat ada masalah di Blogernas. Tidak ada tulisan yang memicu konflik atau kebencian. Memang itu subyektif, sayapun tidak akan protes jika anda membenci blog tersebut sampai berupaya untuk menghancurkannya.Membebaskan pikiran menjadi Liberal Liberal? ah, saya pikir itu cuma istilah, buatan manusia yang belum tentu paham dengan apa yang diucapkannya. Sayangnya, kita sering sekali terjebak dengan masalah istilah hingga memicu perdebatan yang tidak bermanfaat. Filsafat lebih dalam dari sekedar rangkaian kata, apalagi sekedar istilah.iskandaria Google Chrome 10.0.628.0 | Windows XP, +++1 deh :P http://kwrioq.com [url=http://lmaorkc.com]lmaorkc[/url] [link=http://llgsesswdf.com]llgsesswdf[/link]

Muchas gracias a ti,

Įkėlė Yenny @ 2014-03-19 07:34:21

Muchas gracias a ti, por tus <a href="http://tlolrrj.com">parlaabs</a>, estimado amigo. Ace1 estamos a la orden para lo que necesites tfa y todos los usuarios del blog; gracias tambie9n, por el aporte, ya lo estoy mirando para ver si es pertinente su publicacif3n. Saludos.

Sunkiausia pamatyt t

Įkėlė Mohan @ 2014-03-18 21:45:10

Sunkiausia pamatyt tai, kas prieš nosį Dėl to turbūt ir netrauanspm, kodėl atsitinka vienas ar kitas dalykas, o tik pažvelgus iš keleto metų perspektyvos, pasidaro aišku Gamta rami, tik žmogus ieško prasmės, neranda ramybės, užduoda klausimus ir ne visada randa atsakymus http://jjbvwbxokgl.com [url=http://yrmepuzkr.com]yrmepuzkr[/url] [link=http://udijsyhkzge.com]udijsyhkzge[/link]

Gracias una vez por

Įkėlė Bouthayna @ 2014-03-18 18:20:35

Gracias una vez por los interesantedsimos <a href="http://ewlpdawu.com">aprotes</a> Kervin. Una preguntita, teniendo ya instalada esta aplicacif3n, si de repente queremos hacer una captura a la vieja usanza (ya sea de toda la pantalla o sf3lo de la ventana activa), bfhabreda que desactivar primero el programa o tiene esa opcif3n aparte de la de seleccionar un e1rea?

Tbc

Įkėlė Rokas @ 2014-03-18 09:30:57

Gydytojas radiologas aprašė kaip diseminuotą TBC... Dif su onkologinėmis ligomis, sarkoidoze...

Krūtinės ląstos tiesinė rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-03-18 06:07:03

Abiejuose plaučiuose smulkūs, vidutinio intensyvumo, vienatipiniai židiniai, nežymiai gausesni apatinėse plaučių dalyse.

I'm always looikng f

Įkėlė Wojciech @ 2014-03-18 06:06:44

I'm always looikng for a good screen shot tool. The vast majority leave much to be desired when it comes to quality. I guess your getting what you paid for in a free tool I currently use Screen Grab, but I find it is a little ambiguous once you have take the shot because there is no review.I also have been using Green Shot which offers a tad more features by allowing you to edit the screen shot add comments and arrows. I used to use the Firefox addon FireShot, but it became a bit limiting after it became popular.

Kokie variantai?

Įkėlė Asta @ 2014-03-17 20:40:29

Sirgęs tbc 2011m, sako- gydėsi ir pasveiko. Dūsta, silpnumas. Įtarus centrinę deš.plaučio Ca (yra atliktas KT) (deš.paramediastinalinėje srityje, ties tracheobronchiniu kampu intensyvus 2x3cm darinys, aprašomas KT. Apie didžiulį "darinį" deš.viršūnėje neužsimenama...), atsiųstas konsultacijai. Atlikus tomosintezę (vaizdų šį kartą nedėsiu), onkopatologiją atmetėme. Vaizdas būdingas...

Komentarų nebereikia

Įkėlė Asta @ 2014-03-17 20:29:23

Kr.ląstos tiesinė Ro ir vienas iš tomosintezės pjūvių

Tiesinė krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė RVUL @ 2014-03-13 18:52:25

40 m. moteris. Anamnezės nėra.
2014-03-09 - hidrotoraksas dešinėje.
2014-03-11 - kontrolė po pleuros ertmės punkcijos

Trikampio lūžimas

Įkėlė Jonas @ 2014-03-12 14:45:25

31 m. pacientas žaidė tinklinį ir patyrė dešiniojo riešo traumą.

Diferencinė diagnostika

Įkėlė Rokas @ 2014-03-12 08:30:22

Aptarėme su keliais gydytojais. Dif tarp intersticinių pakitimų, TBC. Anamnezėje prostatos CA.
Nenuolatinis LT gyventojas, nedraustas.

Reumatoidinis artritas

Įkėlė Rokas @ 2014-03-07 13:02:46

Abiejų pečių sąnarių IV laipsnio artroziniai pakitimai (pagal anamnezės duomenis). Taip pat matomi pakitimai (bent jau kairėje) raktikaulio petinio sąnario gale.
Diferencijuotina su siringomielija ir kitais neurotrofiniais susirgimais.

Osteosarkoma is back

Įkėlė Rokas @ 2014-03-06 09:33:25

Būklė po šlaunikaulio distalinio galo rezekcijos šlaunies distalinio galo implantavimo.

Stuburo slankstelių skersinių ataugų lūžiai

Įkėlė Rokas @ 2014-03-04 09:29:34

Stuburo slankstelių skersinių ataugų lūžiai dešinėje

Krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-03-03 16:31:27

30 m. vyras. Anamnezės nėra. Ką manote?

Krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-03-03 16:30:53

Pacientas 30 m. vyras. Anamnezės nėra. Ką manote?

Žastikaulio didžiojo gumburėlio lūžimas

Įkėlė Jonas @ 2014-03-03 15:59:41

36 m. pacientė. Stumiant automobilį suskaudo dešinį petį.

Šlaunikaulio tolimasis galas

Įkėlė Jonas @ 2014-03-03 15:09:07

Pacientas 35 m. vyras. Nukrito nuo kopėčių ir kreipėsi dėl kairiojo kelio skausmų. Ką manote apie pakitimus šlaunikaulio tolimajame gale?

Šokikaulio osteoblastoklastoma (bent jau taip diagnozėje rašoma...)

Įkėlė Rokas @ 2014-03-03 08:10:32

Šokikaulio osteoblastoklastoma (bent jau taip diagnozėje rašoma...)

Vazdai prieš ir po operacijos

Šlaunikaulio gūbryje cista/mts?

Įkėlė Asta @ 2014-02-27 17:16:04

Griuvo, atvyko į priėmimą po 1 mėnesio.

mts, tbc, pneumonija...

Įkėlė Asta @ 2014-02-27 17:14:16

Moteris, gim.1955. Silpnumas. 2010m operuota dėl storžarnės Ca.

tbc, mts, pneumonija...

Įkėlė Asta @ 2014-02-27 17:12:18

Vyras,gim.1935. Silpnumas, dusulys, cianozė. Prieš kelis metus operuotas dėl storžarnės Ca.

Žastikaulio priekinis išnirimas

Įkėlė Rokas @ 2014-02-27 11:57:54

Žastikaulio priekinis išnirimas, tikėtina nebe pirmą kartą. Tarp galvos ir didžiojo gumburėlio matyti kaulinis defektas, būdingas Hill-Sachs tipo lūžiams. Reikalinga tiklslinti su CT arba MRT.

Pūlingas artritas prieš 1 mėn.

Įkėlė Rokas @ 2014-02-27 08:04:59

Pacientei diagnozuotas pūlingas artritas. Prieš mėnesį gydyta RVUL.
Taip pat serga RA, radiologiškai matyti ir artroziniai pokyčiai

Osteosarkoma

Įkėlė Rokas @ 2014-02-27 07:43:27

Šlaunikaulyje histologiškai patvirtinta osteosarkoma. Laukite tęsinio (vaizdų po operacijos...)

Raisčių patempimas

Įkėlė Vytautas & Jonas @ 2014-02-26 18:00:15

Trauma biutyje, pasuko koją. Ortopedai nusprendė kad kelio raisčių patempimas. Kas lizuoja kaulą?

Šlaunikaulio galvos lūžis????

Įkėlė Vytautas @ 2014-02-26 16:41:51

Skauda deš. klubą apie 6 men. Ar gali būti aseptinė nekrozė?

Kulnakaulio osteomielitas

Įkėlė Rokas @ 2014-02-26 12:41:28

Kulnakaulio trauma. Fiksuota sraigtais. Prasidėjo osteomielitas. Pro fistulę švirkščiama jodo radiokontrastinio preparato.

Apžvalginė dubens rentgenograma

Įkėlė Jonas @ 2014-02-24 15:51:58

24 m. pacientė. Aiškių ribų vidutinio intensyvumo šešėlis ties kairiojo klubakaulio gūžduobe. Kokios mintys? Simetriškai dešinėje lyg ir nieko panašaus nematyti...

Krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė Rytis @ 2014-02-24 15:31:17

93 m. moteris. Daug įvairių kalcifikatų, stebimų krūtinės ląstos rentgenogramoje. Neįprastai kalcinuota trachėja ir smulkesni bronchai.

Krūtinės ląstos rentgenograma

Įkėlė Rytis @ 2014-02-24 14:43:08

26 m. pacientas. 2 sav. vargina kosulys, sloga. Prieš kelias dienas diagnozuota pneumonija - gydytas antibiotikais. Šiandien pacientas pradėjo dusti.

Mielominė liga

Įkėlė Rokas @ 2014-02-24 11:23:29

Kaukolėje, sėdynkauliuose bei gaktikaulių apatinėse šakose kaulinės rezorbcijos židiniai.

Spondilopatinės juosmeninės stuburo dalies kompresinės deformacijos

Įkėlė Rokas @ 2014-02-21 11:00:25

Atkreiptinas dėmesys į L1 slankstelyje esančią vakuuminę degeneraciją.

Kairiojo skilvelio aneurizmos plikacija

Įkėlė Jonas @ 2014-02-21 06:22:34

39 m. pacientas. MI Q(+) priekinis, pertvarinis MI (2011-06-15). Būklė po kairiojo skilvelio aneurizmos plikacijos BioVentrix sistema (2012-02-22).

Dešinio šlaunikaulio

Įkėlė Vytautas @ 2014-02-18 15:51:40

94 m. moteris.
Pries dvi dienas namie griuvo. Skauda des. klubo srityje, plinta i des. keli.

Blauzdikaulio lužis

Įkėlė Vytautas @ 2014-02-17 06:08:54

Trauma buityje, skaida deš kelio lateralinėje pusėje

Būklė po pulmonektomijos

Įkėlė Rokas @ 2014-02-14 12:44:28

Po pulmonektomijos atliekamos dvi rentgenogramos kas keturias dienas. Vienoje pacientė guli, kitoje jau stovi... Atitinkami radiniai. Atkreiptinas dėmesys į dešiniojo broncho amputaciją. Taip pat skystis užpildytoje pleuros ertmėje (kad nesidislokuotų tarpuplautis). Antrojoje rentgenogramoje išlieka poodinė emfizema.

Kairiosios gūžduobės lūžis

Įkėlė Rokas @ 2014-02-14 11:44:31

Trauma. Lūžio linija pereinanti nuo gūžio duobės, klubakaulio kūno iki kairiojo klubakauli sparno apatinio trečdalio.

Krūtinės ląsta, pilvo apžvalginė

Įkėlė Jonas @ 2014-02-13 17:52:34

Rentgenogramos atliktos pacientui gulint. Serga LOPL.
Ar nėra TBC būdingų pakitimų dešiniajame plautyje? Laisvo oro pleuros ertmėse?

Krūtinės ląstos rentgenografija

Įkėlė Rokas @ 2014-02-13 16:48:07

Galimai danties šešėlis dešiniajame plautyje.

Krūtinės ląstos rentgenografija

Įkėlė Jonas @ 2014-02-11 06:03:36

Lūžęs L5 slankstelis, atlikta vertebroplastika. Po kelių mėnesių dėl dusulio atlikta tiesinė krūtinės ląstos rentgenograma.

Židininiai pakitimai palučiuose (mts?)

Įkėlė Bandymas @ 2014-02-06 20:56:55

Abiejuose plaučiuose neryškiai riboti, nedidelio intensyvumo židinėliai, ~0,5 cm dydžio. Šaknyse padidėję limfmazgiai. Diafragma kairėje patraukta sąaugomis. Širdies šešėlis neprasiplėtęs. Aorta padidėjusio intensyvumo.